Ubisoft

Ubisoft

New jobs

About us

Ubisoft Belgrade

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre tri godine, kada smo u Novembru 2016 godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 130 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.
 
U ovom studiju, naš tim trenutno radi na tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku doprinosimo sa art strane priče. Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.
 
Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.
 
Do tada GG everyone!

Why us?

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2. Project Management tim

Pričali smo sa našim kolegom, Mišom Ignjatovim, koji je u toku svoje dve godine u Ubisoft Beograd studiju radio kao Associate Producer na nekoliko Ubisoft projekata, a trenutno vodi tim koji učestvuje u razvoju Rainbow Six: Quarantine-a, nove igre koju sada razvijamo. Delimo njegove utiske o iskustvima u Ubisoft-u, kao i o tome kako izgleda raditi na njegovoj poziciji.

1. Kako si odlučio da se prijaviš za ovaj posao?

A: U suštini nisam se uopšte odlučio, desilo se spontano. U prethodnoj kompaniji sam imao mentore koji su prepoznali moje menadžerske i organizacione sposobnosti i ponudili su mi da promenim poziciju i vodim svoj projekat. The rest is history što bi se reklo.

2. Kako je izgledao tvoj proces selekcije?

A: Proces selekcije za Associate Producent-a u Ubisoftu je bio prilično iznenađenje zato što je bilo četiri koraka. Od Skype sastanaka, sastanaka uživo, pa do grupnih radionica. Samim tim, bio je prilično izazovan i potpuno novo iskustvo koje nikada pre toga nisam doživeo.
Q: Koja je tvoja strategija bila? Pogotovo kada je radionica u pitanju?
A: Nisam imao strategiju. Nisam imao pojma šta ću na njoj videti i zateći i bio sam u fazonu samo budi prirodan i ako to neko prepozna – super!

3. Šta si očekivao da ćeš ovde naći?

A: Veće projekte, više prilika, više šansi da pokažeš šta možeš i umeš, i samim tim i više slobode. Generalno, u odnosu na prethodna radna iskustva, mnogo veći stepen organizacije što se na kraju i ispostavilo da jeste tačno.

4. A šta si zaista našao?

​A: Već sam odgovorio. :D
Q: Da li postoji nesto sto te je ipak iznenadilo kada si dosao u Ubisoft?
A: Sva moja očekivanja su bila da to bude Game Dev kao i inače, ali deset lestvica iznad. U startu možda nije bilo svih tih deset lestvica, ali ok, tada je tim bio mlad i pred nama je tek bilo da shvatimo kako se stvari rade. Mislim da smo napravili veliki skok od kada sam ja došao pa do sada.
Q: Šta misliš da je to što se promenilo?
A: Promenila se generalno hijerarhijska organizacija i komunikacija. Članovi tima su bolje upoznali jedni druge i sada je sve mnogo fluidnije.
Q: Da li misliš da je glavni razlog za tu promenu taj što se tim upoznao ili misliš da je nešto drugo u pitanju?
A: Mislim da smo i svi bolje upoznali Ubisoft kulturu. Generalno svi smo došli iz različitih firmi gde je kultura potpuno drugačija i dok se nismo usaglasili ovde nije sve funkcionisalo potpuno kako treba, ali sada je sve kul. Našli smo zajednički jezik i kako stvari funkcionišu. Bar se nadam. :D

5. Najzanimljivija stvar koju si radio do sada?

A: Pa u suštini to je ono što radim trenutno. Formiranje core tima (članova studija koji direktno vode tim i projekat) i rad na autonomiji samog tima. Dosta dugo sam bio kapetan broda bez oficira, što nije dobro iz nekoliko razloga. Zato je jedna od uzbudljivijih stvari upravo rad na strukturi Core tima, dogovaranje i utvrđivanje ko je odgovoran za šta i ko na koga može da se osloni.
Što se tiče projekata, najzanimljiviji projekat na kome sam do sada radio je upravo Rainbow Six: Quarantine, zato što ovde imamo potpuno drugačiji pristup i saradnju sa studiom u Kanadi sa kojim do sada nismo sarađivali, pa i tu imamo priliku da vidimo kako neki drugi studiji funkcionišu.
Q: Kako izgleda formiranje Core tima i zašto je to bitno?
A: Bitno je zbog autonomije celog tima i kako on ne bi imao samo jednu tačku potencijalnog pucanja. Dakle, da nemaš jednog čoveka koji je zadužen za sav menadžment, organizaciju i koji je jedini odgovoran za ceo projekat. Ako bi tog čoveka isključili iz jednačine zbog bolovanja ili bilo koje nepredviđene okolnosti ceo tim nema tu jednu tačku koja to sve drži na okupu. Ako sa druge strane napraviš takvu organizaciju da drugi ljudi mogu da preuzmu teret koji je do tada bio na tebi, ti si bezbrižniji i lakše možeš da funkcionišeš, a i studio i projekat su bezbrižniji. Proces je da prepoznaš vrednosti svojih ljudi, kao i da prethodno dosta radiš na tim ljudima kako bi te njihove kvalitete izvukao i onda ih upotrebio na pravi način.

6. Omiljeni deo dana?

A: Jutarnja kafa i pozdravljanje sa ekipom, jer tada još uvek svi nisu udubljeni u svoj posao i mnogo je opuštenija komunikacija dok se svi nisu još fokusirali na projekat.

7. Najizazovniji deo posla?

A: Da stigneš da porazgovaraš sa svima i da čuješ sve. U smislu da izvučeš sve informacije koje su ti potrebne, jer imaš ljude koji vole da dele, a imaš i ljude koji su zatvoreni i ne vole da dele. Generalno da si uvek u sync-u sa svima i da uvek raspolažeš sa što više informacija kako bi što više blokada i smetnji uklonio. Znači samo dobra organizacija komunikacije sa svima, u timu, ali i van njega.
Q: Kako se ti boriš sa tim izazovom?
A: Pokušavam da ohrabrim ljude da prilaze sami, a imamo i redovno zakazane 1 na 1 sastanke, kao i timske sastanke gde se trudim da pričamo o temama, o kojima ne moram da pričam isključivo ja, gde će se više oni sami uključiti i shvatiti da imaju glas u svemu. Nije bitno samo pričati, bitno je da na kraju ti stvarno uradiš nešto sa informacijama koje dobiješ. Jer ako dobiješ informacije, a ne uradiš ništa sa njima, gubi se smisao svega i želja za deljenjem istih.
Q: Kad kažeš to da pokušavaš da ih ohrabriš da oni priđu tebi, na koji način to radiš?
A: Najčešće tako što im objasnim ili pokažem na primeru kako neprilaženjem nastaju veći problemi na dalje. Na primer, imali smo situaciju gde neko objasni nekom čoveku nešto, taj čovek ne razume odmah, ali mu je glupo da pita ponovo. Umesto toga pokušava da nađe rešenje na drugim mestima, projektnim info tablama, i izgubi mnogo više vremena nego da odmah pita za pojašnjenje.

8. Kako misliš da će se tvoja karijera razvijati na dalje?

A: Jako dugo sam bio fokusiran na same projekte, isporučivanje projekata na vreme i njihov kvalitet. Sada mi je sa druge strane, kao što sam rekao, fokus na razvijanju timske strukture koja može da bude potpuno autonomna i nema jednu tačku pucanja. A onda ćemo nakon toga videti šta ćemo dalje.  
Q: Čini mi se da producentska pozicija ima dva aspekta. Sa jedne strane si se mnogo brinuo o projektu, a sa druge strane se fokusiraš na izgradnju tima. Kako se balansiraju ta dva?
A: Inicijalno to ima veze i sa mojim learning curve-om ovde u Ubisoft-u. U početku sam mnogo pokušavao da shvatim kako sve funkcioniše, ko su odgovorne osobe za različite stvari, sa kim pričaš i od koga tražiš šta. Sada sam bolji u tome da dobijem informacije koje su mi potrebne, a samim tim se sada fokusiram na samu strukturu tima da bih mogao drugima sve to isto da prenesem.

9. Savet za ljude koji bi želeli da se bave tvojim poslom?

A: Komunikacija je najbitnija, kao i da nikad ne treba stavljati sebe na prvo mesto. Treba biti prilično nesebičan. Samim tim i ovo prethodno pitanje mi nije toliko bitno koliko mi je bitno da tim bude uspešan, srećan i motivisan. Ako tim nije motivisan nećeš ni ti napredovati kao producent i menadžer jer sav validan fidbek o tebi treba da dođe od tvog tima. Samim tim, ako uložiš u njih vratiće ti se.
Q: Sada kada gledaš sebe unazad, kada si tek počeo, da li smatraš da si nešto mogao da uradiš drugačije da brže spojiš sve te stvari u jedno? Koji bi savet dao sebi kada si kretao, iz trenutne perspektive?
A: Možda da sam u startu više slušao ljude u svom timu i pokušavao da proguram tada više stvari koje su tražili. Međutim, ni ja sam tada nisam znao koliko mogu i smem kada su te stvari u pitanju. Tako da generalno mislim da je tada bilo opipavanje terena i ne mislim da je nešto mnogo moglo da se promeni.
Q: Da li bi možda želeo da dodaš još nešto?
A: Mislim da je Ubisoft generalno dobra podloga za rast. Postoji pregršt projekata. Oni su tu, samo je pitanje tvoje ekspertize i tvoje mogućnosti da ih preuzmeš. Na primer, u timu svi imaju želju da rade na Assassin’s Creed-u, ali svi u isto vreme sumnjaju da li oni to mogu. I ok, ako postoji sumnja svi radimo na tome da postanemo bolji. Ali ono što je bitno jeste da tako nešto nije nedostižno. Svi misle da moraš da budeš senior da bi radio na nečemu tog tipa. Ne moraš. Svaki projekat ti je na dohvat ruke, samo je bitno koliko je tim sposoban kao celina. To je nešto što je meni fantastično ovde.

To bi bio kraj drugog intervjua sa članovima naše produkcije. :) Hvala Miši, stay tuned for more!

Our employees

Nikola Stojanovic - UI Artist        

U firmi sam vec godinu i 6 meseci, radim kao User Interface Artist.
Ovaj posao nije nista slicno onome za sta sam se ikada spremao, i za ovakve stvari ne postoji adekvatna priprema, sve sto je potrebno je da vas zanima to sto radite i da zelite da razumete svaki aspekt pravljenja igre, od samog pocetka pa do kraja.
Radio sam u Ubisoft studijima u Bukurestu, kao i u Parizu, sada radim u Beogradu, i jedina stvar koja je zajednicka svima je to sto jako vole svoj posao, i svakoga dana su iznova spremni da poboljsavaju stvari na kojima rade.
Odusevljen sam prilikama koje mi Ubisoft konstantno pruza, kao i projektima na kojima imam priliku da radim.

Dimitrije Ćalić - Programmer       

Ćao, ja sam Dimitrije, radim kao programer u Ubisoftu od februara ove godine. Ovo je ujedno i moj prvi posao, nakon što sam diplomirao na ETF-e u septembru prošle godine. Naravno, u pocetku sam imao malu tremu i nisam znao sta da očekujem, ali sve to je vrlo brzo prošlo pošto je atmosfera u timu, kao i sami članovi istog sjajna. Ubrzo sam počeo da dobijam zadatke i da shvatam sta se od mene očekuje. Naučio sam kako ceo proces razvoja AAA igara izgleda, iz perspektive developera. Takođe sam shvatio i šta ko zaista radi u jednom velikom game dev timu: game dizajneri, artisti, producenti, programeri - svi oni moraju da rade zajedno, kao jedna celina kako bi završni proizvod bio na najvišem mogućem nivou. Sva ova saznanja su mi pomogla da budem mnogo opušteniji, i ubrzo nakon samog zaposlenja sam počeo da se osećam kao da zaista pripadam ovde i da je game dev nesto čime stvarno želim da se bavim. Kako je vreme prolazilo, postajao sam sve bolji u svom poslu, i dobijao sve zanimljivije zadatke. Dobro sam se uklopio u tim i stekao dosta novih prijatelja. Zahvaljujuci svemu ovome, dok sam na poslu osecam se kao na druženju sa ljudima koji imaju slična intresovanja kao ja i zajedno se bavimo stvarima koje volimo i u kojima uživamo. U Ubisoftu sam samo 7 meseci, ali sam prezadovoljan i mislim da se ni u jednoj kompaniji u Srbiji ne bih osećao kao ovde.

Andrej Sinekevic - Associate Producer

Ubisoft Beograd studiju sam se pridružio u februaru 2018. godine. Radim u timu od 30ak ljudi raspoređenom na dva projekta. Tim je mlad, motivisan i orijentisan na kvalitet stvari na kojima radimo. Ljudi u Ubisoftu su željni znanja i dokazivanja ali pored posla uvek raspoloženi za druzenje i zabavu nakon radnog vremena. Novim članovima tima se uvek pruža maksimalna podrška kako bi što pre mogli da se integrišu i daju svoj doprinos igrama na kojima radimo i koje volimo.

Benefits

What we offer to our employees

Video

Social networks

Facebook
Molimo vas da osvežite stranicu kako bi se upisani feed pojavio. https://www.facebook.com/UbisoftBelgrade

Contact

Ubisoft

Balkanska, 44, Beograd, Srbija

apply-belgrade@ubisoft.com

https://www.ubisoft.com/en-US/studio/belgrade.aspx

Facebook
Twitter