Ubisoft

Ubisoft

New jobs

Development Tester

Beograd

deadline 31.07.2020.

Lead Programmer

Beograd

deadline 31.07.2020.

UI Artist

Beograd

deadline 29.07.2020.

Environment Artist

Beograd

deadline 16.07.2020.

Junior C++ Programmer

Beograd

deadline 16.07.2020.

C# Game Developer

Belgrade

deadline 08.07.2020.

Bedževi

About us

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre nešto više od tri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 150 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.
 
U ovom studiju, naš tim trenutno radi na nekoliko velikih naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.

Ono što je potpuno novo jeste da od pre par meseci radimo i portovanje naših igara na Stadia-u, cloud gaming servis koji je razvio Google. Ovi projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.
 
Do tada GG everyone!

Why us?

Proces selekcije od kuće – uobičajeni saveti u neuobičajenoj situaciji

Od početka celokupne situacije sa Covid-19 i radom od kuće Ubisoft Belgrade recruitment tim je sa različitih strana dobijao veliki broj pitanja vezanih za to kako celokupna situacija utiče na naše procese selekcije i regrutacije.

Budući da smo i do sada zapošljavali ljude iz najrazličitijih delova Srbije i sveta i da smo se uvek trudili da im maksimalno olakšamo proces, kako sa tehničke, tako i sa HR strane, imamo dosta iskustva u vođenju online selekcije i online proceni kandidata. Svakako, obzirom na situaciju trudimo se da imamo još više razumevanja za različite potrebe i da sve korake učinimo što prijatnijim i pristupačnijim u datim okolnostima. Takođe, primetili smo i neke promene koje su se spontano dogodile i koje u trenutnoj situaciji utiču na naše procese više nego ikada.

To je upravo i razlog zbog koga želimo da adresiramo sve na jednom mestu, i damo smernice i uvid svima koji žele da se uključe u neki proces selekcije u ovom trenutku. 

1. Tehnička priprema za intervju

Budući da je glavni cilj svakog intervjua da se dve strane međusobno upoznaju i steknu što više informacija jedni o drugima, a da se informacije prikupljaju iz različitih kanala komunikacije (verbalnih i neverbalnih) već je u startu jasno da virtuelni intervju dovodi do problema u ispunjavanju ovog cilja. Mnogi kanali komunikacije koji bi inače bili dostupni sada više nisu, što stavlja još veći naglasak na važnost kvaliteta onih preostalih kanala koji u ovakvoj situaciji postoje.

Samim tim, veoma je bitno proveriti tehničku spremnost za ovakav intervju, kako bismo se osigurali da će on biti izvodljiv i koristan. Pre svega, potrebno je obezbediti adekvatnu brzinu interneta. To znači da je preporučeno da brzina interneta koji koristiš za virtuelni intervju treba da bude najmanje 400 kbps/400 kbps download/upload. Takođe, proveri da li tvoj računar ima funkcionalnu kameru (bitnu za sve vizuelne kanale komunikacije), kao i mikrofon. Naravno, ukoliko je za tebe moguće da nađeš okruženje gde zasigurno znaš da neće biti nikakvih ometajućih stimulusa (drugih ljudi, uređaja ili različitih zvukova spolja) ponekad je moguće slobodno koristi ovaj mikrofon ugrađen u sam računar, bez korišćenja specijalnih slušalica. Ukoliko tvoj računar ne poseduje ovako nešto, ili ukoliko nisi siguran da možeš sebi da obezbediš ovakvo okruženje na bar sat vremena, najbolje je da ipak koristiš slušalice sa mikrofonom.

Takođe, nije samo bitno da proveriš da li poseduješ sve ove stvari, nego i da ih testiraš. Često se dešava da kada intervju počne, kandidati shvate da kamera ili mikrofon ne rade kako bi trebalo, te da određeni deo intervjua prođe u nameštanju istih. Nakon toga, kada je sve konačno namešteno, i kandidat i intervjuer su već delom iscrpljeni, a budući da je u tom trenutku već proteklo i određeno vreme, te da intervjui obično imaju ograničenu dužinu, izgubljen je i deo vremena koji bi obe strane inače iskoristile za dobijanje potrebnih informacija.

Na kraju, korisno je i da kada se dogovaraš o intervjuu proveriš na kojoj platformi će se razgovor odviti, te da instaliraš potrebnu aplikaciju ukoliko je trenutno ne poseduješ. Ponekad se može desiti da ti platforma koju intervjuer predloži ne odgovara, ili da je iz nekog razloga ne možeš instalirati na tvom računaru. U tom slučaju, slobodno predloži drugu platformu koja bi ti više odgovarala. Pošalji svom intervjueru i svoje korisničko ime na platformi na kojoj će se razgovor odviti. Ovo mnogo olakšava drugima da te pronađu i razaznaju tvoj profil u velikom broju drugih. 

2. Intervju u kućnim uslovima

U uobičajenim okolnostima, proces selekcije je za dosta ljudi pomalo stresan. Većina regrutera, uključujući i nas u Ubisoftu, pokušava da kandidatima pruži što bolje i opuštenije iskustvo. Ipak, kada se intervjui obavljaju u kompaniji, može se očekivati da će prostor, a i generalni uslovi biti prilagođeni kontekstu. Preciznije, obe strane mogu da računaju na to da će razgovor moći da se odvije bez većih ometanja.

Međutim, u prethodnih nekoliko nedelja, kada većina ljudi radi od kuće i procesi selekcije se obavljaju online, očekivanja u vezi sa time kako će ceo intervju izgledati drastično su izmenjena. Odjednom, stvari koje smo i mi i kandidati podrazumevali – tišina, mir, odsustvo bilo kakvih ometanja u toku intervjua – postale su, delom, naša zajednička odgovornost. Pronaći odgovarajući, što neutralniji prostor za pozadinu tokom video call-a i zamoliti ukućane da ne prave buku zvuči kao jednostavan zadatak. Ipak, mnogima, a naročito ljudima koji ne žive sami, to nije nimalo jednostavno, pa sam intervju postaje dodatni izvor stresa.

Razumljivo je da u želji da ostave što profesionalniji utisak, kandidati zaboravljaju jedno – regruteri takođe rade od kuće, i „pate“ od sličnih problema. Kada je Ubisoft u pitanju, generalno gajimo izrazito opuštenu atmosferu i u kancelarijama (na primer, ukoliko nekad posetite naše kancelarije, nemojte se iznenaditi ako sretnete ljude u gaming corneru, dok strastveno komentarišu igru). Samim tim, u potpunosti nam je razumljivo i očekivano da u toku intervjua čujemo klince ili druge ukućane u pozadini, ili vidimo da kandidat sedi u kuhinji. Ništa od toga ne utiče na naše mišljenje o tvojoj ekspertizi ili motivisanosti, samo pokazuje da su ti, kao i svima drugima, kuća i kancelarija dobile malo fleksibilnije granice. Uvek se možemo dogovoriti za drugi, pogodniji termin za razgovor, ali i iskoristiti tu situaciju za mali predah od pitanja usko vezanih za posao.

Teme koje većina regrutera pokriva na HR intervjuu ostaju suštinski iste – važno nam je da razumemo tvoje prethodno iskustvo, ili ukoliko si tek završio/la fakultet, da saznamo nešto više o projektima ili praksama tokom studija. Razgovaramo i o situacijama koje su ti bile izazovne i njihovom prevazilaženju, kao i o tome zbog čega bi želeo/la da se priključiš našoj kompaniji. Zbog toga ti predlažemo da, sem tehničke pripreme koju smo spomenuli, pripremu za intervju fokusiraš i na razmišljanje o primerima i situacijama iz svog iskustva, koje će nam pomoći da te bolje upoznamo.

3. Proaktivnost u postavljanju pitanja

Kao što je već rečeno na samom početku, virtuelni intervju smanjuje moguće kanale komunikacije i posledično i količinu informacija koju kandidat može dobiti sa različitih strana u toku intervjua. Ono što je naš tim primetio u poslednjih mesec dana jeste i to da se ovako nešto direktno odrazilo na količinu pitanja koju kandidati imaju u toku procesa, odnosno da su i oni sami počeli da se oslanjaju mnogo više na verbalni kanal komunikacije kako bi nadomestili ovu prepreku.

Samim tim, želeli bismo da prepoznamo ovu tendenciju i da je dodatno ohrabrimo i podstaknemo. Kako je cilj intervjua da zaključiš da li je pozicija o kojoj razgovaraš zaista ono što želiš, te da li je kompanija sa čijim predstavnikom pričaš pravo mesto za tebe, zaista je bitno da pitaš sva pitanja koja su ti potrebna. Ono što može pomoći da osiguraš kvalitetniju procenu jeste da pre samog intervjua razmisliš šta je ono što ti je bitno da saznaš, kao i šta je ono što bi ti bilo bitno da pronađeš na datoj poziciji i u datoj kompaniji, kako bi bio zadovoljan svojim izborom. Slobodno zapiši ove stvari, i kreiraj listu pitanja za svog sagovornika koja će ti obezbediti potrebne odgovore.

Obrati pažnju na samo jednu stvar. Budući da intervju zaista jeste vremenski ograničen, te da je njegov cilj da obe strane dobiju dovoljno informacija kako bi želele da nastave proces, pokušaj da svoju listu pitanja ograničiš na ono što je tebi lično zaista bitno, kako bi ostavio dovoljno vremena za obostranu razmenu informacija ali, što je još i bitnije, kako se ne bi izgubio u velikom broju manje relevantnih informacija.  

Our employees

Nikola Stojanovic - UI Artist        

U firmi sam vec skoro 3 godine, radim kao User Interface Artist.
Ovaj posao nije nista slicno onome za sta sam se ikada spremao, i za ovakve stvari ne postoji adekvatna priprema, sve sto je potrebno je da vas zanima to sto radite i da zelite da razumete svaki aspekt pravljenja igre, od samog pocetka pa do kraja.
Radio sam u Ubisoft studijima u Bukurestu, kao i u Parizu, sada radim u Beogradu, i jedina stvar koja je zajednicka svima je to sto jako vole svoj posao, i svakoga dana su iznova spremni da poboljsavaju stvari na kojima rade.
Odusevljen sam prilikama koje mi Ubisoft konstantno pruza, kao i projektima na kojima imam priliku da radim.

Dimitrije Ćalić - Programmer       

Ćao, ja sam Dimitrije, radim kao programer u Ubisoftu od februara 2018. Ovo je ujedno i moj prvi posao, nakon što sam diplomirao na ETF-e u septembru prošle godine. Naravno, u pocetku sam imao malu tremu i nisam znao sta da očekujem, ali sve to je vrlo brzo prošlo pošto je atmosfera u timu, kao i sami članovi istog sjajna. Ubrzo sam počeo da dobijam zadatke i da shvatam sta se od mene očekuje. Naučio sam kako ceo proces razvoja AAA igara izgleda, iz perspektive developera. Takođe sam shvatio i šta ko zaista radi u jednom velikom game dev timu: game dizajneri, artisti, producenti, programeri - svi oni moraju da rade zajedno, kao jedna celina kako bi završni proizvod bio na najvišem mogućem nivou. Sva ova saznanja su mi pomogla da budem mnogo opušteniji, i ubrzo nakon samog zaposlenja sam počeo da se osećam kao da zaista pripadam ovde i da je game dev nesto čime stvarno želim da se bavim. Kako je vreme prolazilo, postajao sam sve bolji u svom poslu, i dobijao sve zanimljivije zadatke. Dobro sam se uklopio u tim i stekao dosta novih prijatelja. Zahvaljujuci svemu ovome, dok sam na poslu osecam se kao na druženju sa ljudima koji imaju slična intresovanja kao ja i zajedno se bavimo stvarima koje volimo i u kojima uživamo. U Ubisoftu sam samo 7 meseci, ali sam prezadovoljan i mislim da se ni u jednoj kompaniji u Srbiji ne bih osećao kao ovde.

Andrej Sinekevic - Associate Producer

Ubisoft Beograd studiju sam se pridružio u februaru 2018. godine. Radim u timu od 30ak ljudi raspoređenom na dva projekta. Tim je mlad, motivisan i orijentisan na kvalitet stvari na kojima radimo. Ljudi u Ubisoftu su željni znanja i dokazivanja ali pored posla uvek raspoloženi za druzenje i zabavu nakon radnog vremena. Novim članovima tima se uvek pruža maksimalna podrška kako bi što pre mogli da se integrišu i daju svoj doprinos igrama na kojima radimo i koje volimo.

Benefits

What we offer to our employees

Video

Social networks

Facebook
Molimo vas da osvežite stranicu kako bi se upisani feed pojavio. https://www.facebook.com/UbisoftBelgrade

Contact

Ubisoft

Balkanska, 44, Beograd, Srbija

apply-belgrade@ubisoft.com

https://www.ubisoft.com/en-US/studio/belgrade.aspx

Facebook
Twitter